Majun Buasir Paling Masyhur Di Kelantan

Produk Majun ini adalah amalan tradisi orang-orang Kelantan sejak 20 tahun yang lalu. Majun ini ternyata berkesan hingga mampu menyembuhkan penyakit buasir yang kronik(berdarah). Kandungan Majun ini 100% daripada akar-akar kayu terpilih dan dijamin halal.

Dahulu ianya dijual di kedai-kedai kecil dan juga dari rumah ke rumah di daerah-daerah dalam negeri Kelantan sahaja. Tetapi apabila ahli  keluarga saya sendiri telah menggunakan majun ini dan alhamdulillah ternyata sembuh sepenuhnya. Lalu tergeraklah hati saya untuk sebarkan kepada orang ramai melalui Internet.

Pada mulanya Majun ini saya perkenalkan kepada saudara mara saya sendiri sahaja. Sekarang Majun ini mendapat sambutan hebat daripada orang-orang cina di Kelantan. Alhamdulillah dan Insya Allah selepas menggunakan Majun ini, Anda tidak perlu ke Hospital untuk membuat pembedahan Buasir.

Apa pun saya tak pandai nak menceritakan bahawa ubat ini lebih berkesan daripada Majun atau ubat-ubat yang lain. Tapi hakikatnya ubat ini memang berkesan. Sama juga seperi Penawar Resdung yang saya ceritakan dulu. Mula-mula saya ceritakan kelebihan dan keberkesanan ubat ini, ramai juga hamba-hamba Allah yang mengkiritik tanpa mencubanya terlebih dahulu.

Tapi Alhamdulillah selepas daripada itu ubat resdung yang saya cadangkan itu mendapat sambutan daripada ribuan pengguna di seluruh Malaysia. Dan tiada seorang pun pengguna yang melemparkan kritikan yang negatif. Malah hingga saat ini masih ramai yang membelinya. Alhamdulillah!

Lihat Simptom-simptom penyakit buasir ;
  1. Rasa sakit yang berdenyut-denyut , rasa gatal pada lubang dubur.
  2. Pendarahan  berlaku selepas dan sebelum membuang air besar dan rasa kepanasan di situ.
  3. Sukar untuk membuang air besar dan rasa tidak selesa pada bahagian dubur apabila berdiri lama atau bertinggung.
  4. Kesakitan pada bahagian dubur menyebabkan pesakit akan mengalami perubahan di dalam corak membuang air besar.
  5. Darah menitis dan tersembur keluar dari saluran dubur.
  6. Dalam tempoh pendarahan ini, pesakit itu boleh mengalami kekurangan darah.
  7. Ada yang tidak mengalami pendarahan, tetapi dikenali sebagai pembengkakan dubur.
Penyakit buasir ni atau Hemmoroid iaitu penyakit yang boleh terjadi dibahagian dubur. Ia terjadi bila saluran darah venus (veins) yang mengembang dan bengkak di sekitar dubur (rektum dan anus). Ada dua jenis buasir yang utama iaitu :

Buasir dalam. Ia berlaku di bawah kulit, betul-betul di luar pembukaan dubur. Ia mungkin akan menyebabkan sakit dan rasa gatal, terutamanya semasa pembuangan air besar. Buasir jenis ini agak lembut (jika dipegang dengan tangan). Ia selalunya berbentuk bulat, berwarna purple.

Buasir luar. Buasir jenis ini berlaku di bahagian dalam rektum. Selalunya buasir jenis ini tidak sakit. Penderita buasir jenis ini hanya akan menyedari masalah yang menimpanya bila terdapat darah yang keluar dari duburnya.

Jangan biarkan buasir anda menjadi semakin parah sehingga anda terpaksa membuat pembedahan di hospital. 

MAJUN INI SANGAT TERHAD!!! SILA DAPATKAN SEGERA Majun ini dengan harga yang sangat berpatutan. Hubungi Haji Din 017 915 9737, Puan Yatie 012 932 6011 atau Puan Laila 012-288 7468.

P/S: Alhamdulillah Majun Buasir ini sudah menembusi pasaran Brunei, Indonesia dan Singapore. Bagi mereka-mereka yang ingin menjadi stokis bolehlah hubungi Puan Aisyah sekarang.

70 comments:

  1. area puchong @ petaling jaya ada tak...? nak try

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah... dengan izin Allah makjun buasir ni dah mengecutkan buasir isteri saya. Sebelum ni buasir isteri saya sangat teruk hampir terkeluar. Sekarang Alhamdulillah syukur sgt2 pd tuhan sebab ketemukan sy dengan makjun ni..Sy harap majun ni dapat dipasarkan secara meluas lg. sebab tak semua orang yang kena buasir tahu guna internet...

    ReplyDelete
  3. terima kasih kerana bg info bulan depan jika tiada halangan nak juga saya try.... harap stok ada bila saya nak...

    ReplyDelete
  4. ckp byk xgune.. sy dah 2 kali operate buasir, tp x tahan lama buasir subur balik....lepas mkn ni 2 minggu mmg dpt rasa buasir mengecut.. dah rasa selesa duduk dlm ofis.... alhamdulillah.. trima kasih sbb kongsi maklumat ni...

    ReplyDelete
  5. salam kak.... macammana nak order... kena call akk ker??
    beli online boleh tak???

    ReplyDelete
  6. dwaty... wsalam... boleh hubungi akak di talian 0199496133.

    ReplyDelete
  7. salam.. saya orang kelantan tp tak pernah dengar makjun ni.. boleh saya tahu di mana tempat atau kilang proses ubat ni? lagi bagus kalu boleh gi beli tempat membuatnya...

    ReplyDelete
  8. kak bagaimana nak order majun ni,, sy dok kelate

    ReplyDelete
  9. Boleh hubungi 0199496133 utk mendapatkan majun ni. Cepat!!! Permintaan majun ni terlalu ramai. Majun terhad.

    ReplyDelete
  10. di jb takde ke. saya nak cuba juga

    ReplyDelete
  11. Kat Area Klang ade x? berapa ya harganya?

    ReplyDelete
  12. saya di area km 6, jalan gambang, macamana nak dapatkannya di kuantan

    ReplyDelete
  13. macammana nak order... Majun Buasir Paling Masyhur Di Kelantan..TQ

    ReplyDelete
  14. salam, area penang cm mana nk dapat? azlan 0194727786

    ReplyDelete
  15. Assalamualaikum,
    Saya Amin,saya nk tanya mcm mana nk menjadi stokis.

    ReplyDelete
  16. W,salam.. boleh hubungi 0199496133.

    ReplyDelete
  17. Majun Buasir Paling Masyhur Di Kelantan... mcn mana nk order?...

    ReplyDelete
  18. Saya berterima kasih kepada penyumbang maklumbalas yang telah mengguna makjun.Info sangat berguna dan saya juga mau cuba kerana isteri saya juga mengalami buasir dan pernah terkeluar.

    ReplyDelete
  19. produk saya dah terima 14.2.2013.Isteri pun ikut aturan makan.In Syaa Allah semakin sembuh.Doakan.Terima kasih dengan khidmat puan.

    ReplyDelete
  20. buasir dalam berkesan tak......guna makjum ni

    ReplyDelete
  21. mcm mana nk hubungi stokis din kelantan??? sya berminat utk mencuba...

    ReplyDelete
  22. bolhh pos tak berapa harga satu

    ReplyDelete
  23. salam.kepada sesiapa yg berminat dgn ubat ni, jgn malu2 & berfikiran negatif.sila hubungi terus di 019-9496133.jadi mudah utk sy mendalami tahap buasir yg dialami oleh anda..saya sedia membantu anda.tq.

    ReplyDelete
  24. untuk kawasan puchong dan sekitarnya boleh hubungi asri 012-6555789

    ReplyDelete
  25. assalamualaikum.sy dok di kulim, kedah. mcmana nk jdi agen

    ReplyDelete
  26. Assalamu'alaikum wr.wb..mf saya tinggal di taiwan,seandainya saya pesen di kirim ketaiwan berapa haraga dan ongkos kirimnya trimakasih



    ReplyDelete
  27. SAYA DAH MENGHIDAPI BUASIR LUAR LEBEH DARI 10 TAHUN .DAH .BERMACAM2 UBAT DARI TRADISIONAL,UBAT CHINA,DAN AKHIRNYA KEHOSPITAL BIASALAH DAH TIGA KALI BANDING.DUA KALI COLONOSCOPY.TETAPI MASIH BELUM DIZINKAN ALLAH UNTUK SEMBUH SEHINGGALAH TERBACA DIFB KISAH MAJUN BUASIR DARI KELANTAN NI.MUNKIN INI PENYELESAIANYA KITA. BERUSAHA INSYA ALLAH.TERIMA KASIH KPD DR.RASHIDI DARI UTHM DAN PN.NURUL AIN SERTA SUAMI SEMOGA ALLAH MEMBALAS SEGALA USAHA ANDA .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum sy nk tnye slpas mkn majun nii kesannye seperti keluar darah dan bernanah ke? Sy agak risau ttg keadaan mAk saya. Dia baru je makan .

      Delete
    2. Boleh text saya kt 01139958406 nk tahu ape yg berlaku

      Delete
    3. Boleh text saya kt 01139958406 nk tahu ape yg berlaku

      Delete
  28. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  29. salam. boleh hubungi sya di 019-9496133

    ReplyDelete
  30. assalam'mualaikum, saya tinggal kat area taman melati, mcm mane nak dapatkan majun ni?

    ReplyDelete
  31. salam..mcm mna nk dptkn yg trdekat dgn kwasan yg sy tggl skrg ni di daerah baling,kedah...

    ReplyDelete
  32. Assalamualaikum. Mana nak beli di Singapore?

    ReplyDelete
  33. Saya nak cuba. Stokis terdekat di Johor kat mana?

    ReplyDelete
  34. Harga dan quantiti pil makjun ini puan. JazakAllahu khairan

    ReplyDelete
  35. Harga dan quantiti pil makjun ini puan. JazakAllahu khairan

    ReplyDelete
  36. Pm harga dan kuantiti maajun ni puan..0138848509

    ReplyDelete
  37. Pm harga dan kuantiti maajun ni puan..0138848509

    ReplyDelete
  38. Org pregnant bleh mkn ke majun ni?

    ReplyDelete
  39. Org pregnant bleh mkn ke majun ni?

    ReplyDelete
  40. ADA STOKIS AREA RAWANG ATAU YG BERDEKATAN DGN NYA ? TKASIH

    ReplyDelete
  41. Harga berapa? Bagaimana buat odar.
    0199278129

    ReplyDelete
  42. sy nk order urgent..pm / wassap 016-4935200

    ReplyDelete
  43. as salam..kembali 2017
    Stokis puchong.
    COD sekitar puchong..
    luar kawasan pos laju..wasap/tel...012-6555789

    ReplyDelete