Minyak Herba Asma Mujarab Original

Assalammualaikum!
Saya ingin kongsikan cerita semasa anak saya berumur 2 tahun mengalami batuk dan lelah yang kuat sehingga terpaksa sedut dengan mesin Nebulizer seminggu sekali di hospital.
Doktor membuat rawatan sedut lendir, nebulizer, ubat-ubatan dan lain-lain. Selepas itu, kesihatannya alhamdulillah sihat. Namun, bila umurnya 3 tahun lebih, anak saya diserang batuk dan seterusnya muntah beberapa kali. Bila di bawa ke klinik, doktor beritahu ianya lendir dan batuk biasa.
Doktor terus-menerus memberikan nebulizer kerana katanya bahaya bila semput. Oksigen boleh terhenti ke otak. Dari saat itu baru saya sedar yang anak saya ada semput.
Kebetulan pada hari saya bawa anak saya untuk sedut di hospital, ada seorang nurse simpati sangat melihat anak saya. Dia pun ceritakan pengalaman anak dia pun pernah mengalami situasi yang sama.
Dia suruh saya cuba ubat kampung. Dia hadiahkan pada saya satu botol minyak kampung tradisional, mana tahu minyak ini sesuai dengan anak awak, katanya. Sebab sebelum ini anak dia pun pakai minyak ini. Alhamdulillah dah tak semput lagi.
Tanpa fikir panjang sebab terlalu risau dengan kesihatan anak saya. Saya ambil dan ucapkan ribuan terima kasih kepada Nurse itu.
Dipendekkan cerita dalam masa seminggu secara istiqamah saya pakai pada anak saya, setiap kali lepas mandi. Pakai di dada, leher, tengkok, belakang dan tapak kaki. Alhamdulillah lelah anak saya semakin berkurang.
Dari seminggu sekali anak saya datang lelah, kini beransur ke sebulan sekali dan kini Alhamdulillah sudah semakin pulih sepenuhnya, dan tak perlu lagi ke hospital untuk sedut gas dengan mesin Nebulizer. Syukur sangat-sangat kepada Allah kerana minyak ini sesuai dengan anak saya.
Jika anak-anak kita batuk, sapu saja minyak akar kayu ini di atas tengkuk. Insya Allah baik… Semuanya dengan izin Allah samada minyak ini sesuai atau tidak dengan anak-anak kita.
Alhamdulillah anak saya sudah baik sepenuhnya dari batuk dan lelah (asma) yang teruk. Yang penting kita sebagai ibu bapa jangan putus berusaha berdoa dan ikhtiar untuk pastikan anak-anak kita sihat sejahtera.
Masa anak pertama saya kena lelah dulu memang tak sanggup nak tengok, muntah-muntah hinggakan terpaksa letak mangkuk di tempat tidurnya.
Apa-pun saya nak ucapkan jutaan terima kasih Nurse itu sebab kenalkan saya minyak tradisional ini. Sekarang minyak ini wajib ada dalam rumah saya. paling tidak pun 10 botol utk semua anak-anak. Kerana minyak ini sesuai untuk bayi baru lahir hingga ke peringkat dewasa.
P/S: Minyak Akar Kayu Lelah Atau Asma Ini Dijamin Halal Dan Selamat. Kerana Ianya Diproses Oleh Seorang Pakcik Di Kampung Yang Sentiasa Mengamalkan Perubatan Tradisional Asli.
Jika berminat untuk dapatkan minyak ini boleh Whatsapp/Messages Pn. Laila di talian 012-2887468. Hanya RM39.00 sahaja. Semoga manfaat. Syukran!




Rahsia Kekuatan Tenaga Batin Lelaki Arab

Hajar Jahanam adalah perubatan herba tradisional dari negara Mesir untuk membantu memulihkan tenaga batin dan mengembalikan kejantanan lelaki dalam berhubungan dengan pasangan mereka di ranjang.
Fungsi utamanya adalah untuk melambatkan pancutan mani bila berasmara dengan pasangan mereka - si isteri akan mengalami orgasme berkali-kali (multi klimaks) namun si lelaki masih mampu mengawal proses ejakulasi.
Banyak produk yang mendakwa mampu mengubatinya membanjiri pasaran. Tetapi bagi mereka yang telah menggunakan produk herba ini mengakui akan perbezaan yang mereka alami selepas beberapa kali menggunakannya.
Kalau anda telah berpuas hati dengan produk lain yang telah anda gunakan untuk sekian lama, nasihat kami anda teruskan sahaja menggunakannya. melainkan kalau anda hendak beralih kepada yang lebih power dan ingin mencuba produk Herba Hajar Jahanam amalan tradisi bangsa Arab ini.
Untuk makluman, produk herba ini adalah yang TERAWAL di bawa masuk ke Malaysia. Amat popular dan tersohor di kalangan kaum lelaki di sana.
KINI, anda boleh mendapatkan produk Herba Hajar Jahanam-membantu mengembalikan kejantanan anda tanpa perlu ke sana untuk mencarinya. bayangkan berapa banyak kos yang telah anda jimatkan!

Ramai yang sudah memiliki dan mencuba produk herba Hajar Jahanam. ini. Pelanggan kami meliputi seluruh pelusuk negara kita Malaysia.
Anda perlu tahu bahawa kebanyakan lelaki amat jahil tentang cara mengubati masalah lemah syahwat. Amalan menelan pil-pil yang banyak dijual di pasaran amat merbahaya dan memberi kesan kepada jantung dan organ-organ penting yang lain.
Anda juga perlu tahu banyak perubatan masa kini adalah berasaskan minyak yang memerlukan kita mengurut setiap hari. Zakar bukan seperti anggota-anggota badan yang lain. Ia amat sensitif. Sekiranya tersalah urut, boleh mengakibatkan mati pucuk.
Produk herba Hajar Jahanam hanya perlu disapu dan tidak perlu diurut pun. Mudah, Cepat dan tidak membuang masa.
Jika berminat untuk mencuba produk herba dari tanah arab ini, boleh hubungi kami sekarang. 013 685 0833 (En. Jeff)
Kelantan : +60 17-915 9737 (Haji Din)
Kuala Lumpur : +60 16-2709150 (En. Khairul)
Selangor : +60 12-288 7468 (Shahrul )
Bangi: 018 229 6441 (Ustaz Adi)
Negeri Sembilan : +60 19-648 6189 (En. Amirul)
Pahang : +6014 8477513 ( En. Amsyar )
Pulau Pinang : +6011 32717413 ( En. Heri )
Kedah : +60 19-493 8787​⁠​ (En. Zainol)
Sabah: 010 815 4248 (En Hadi)
Barang masih panas! Kami baru sahaja bawa pulang dari tanah arab...


Psoriasis & Ekzema Sembuh Dengan Cara Rasulullah S.A.W. Ajarkan

Assalamualaikum w.b.t.

Saya ingin kongsikan pengalaman saya mengidap penyakit kulit yang dinamakan Psoriasis. Sudah lebih 10 tahun saya mengalami penderitaan penyakit ini. Sejak saya berumur 28 tahun.

Sudah bermacam-macam ikhtiar saya cuba, tapi Allah s.w.t. masih belum mengizinkan lagi. Saya terus berdoa pada Allah s.w.t. agar dikurniakan kepada saya penawar bagi penyakit ini. Sungguh saya tidak tahan lagi untuk menanggung penderitaan Psoriasis ini.

Sudah bermacam-macam ubat saya cuba, kalau nak dikira ubat hospital sudah sehabis usaha saya cuba. Memang tak dinafikan ada ubat hospital yang boleh menahan penyakit kulit Psoriasis ini. Tapi sekian lama saya reseach di Google memang setakat ini masih belum ada penawar yang mampu menyembuhkan penyakit seperti ini.

Sekian lama saya menggunakan ubat-ubatan dan krim dari hospital, tapi Psoriasis di kepala saya masih tidak mampu untuk sembuh. Malah kulit kepala saya bertambah teruk dan jangkitan merebak terus ke bahagian leher.

Rupa-rupanya ubat-ubat hospital yang saya guna  selama ini mempunyai steroid dan akan mendapat kesan sampingan selepas bertahun-tahun digunakan. Kulit kepala saya makin rosak.!

Alhamdulillah setelah sekian lama berdoa pada Allah, saya berdoa di depan ka’abah ketika melalukan umrah di Makkah… Segala puji bagi Allah, Akhirnya Allah temukan saya dengan seorang hamba Allah dari Nilai, Negeri Sembilan.

Beliau beri pendapat pada saya supaya cuba rawat penyakit ini dengan menggunakan kaedah traditional. Iaitu dengan menggunakan Produk 100% dari tanah liat putih yang telah dicampurkan dengan air galian asli. “Asal Kita Dari Tanah, Penawarnya Juga Adalah Dari Tanah, Insya Allah akan Serasi” katanya.

Dia yakinkan saya lagi, bahawa kaedah tradisional ini adalah daripada kaedah yang diajarkan oleh Nabi Muhammad S.A.W. Iaitu merawat penyakit dengan menggunakan tanah dan air.

Tanah liat putih yang bermutu tinggi ini adalah tanah liat putih yang terbaik di dunia. Permintaannya telah mendapat sambutan hingga ke negara Jepun dan China. Ia dicampur dengan 100% air galian yang ditapis khusus bagi menjaga kualiti tanah tersebut.

Saya mula-mula masih tidak berapa yakin dengan hadith ini, adakah dia benar-benar soheh atau sebaliknya. Alhamdulillah setelah merujuk pada tok-tok guru pondok dan ustaz-ustaz yang pakar dalam bidang hadith, memang benar bahawa Nabi saw pernah berubat dengan tanah dan air

Kaedah ini terbukti sangat berkesan, malah mampu menyelesaikan pelbagai jenis penyakit kulit seperti Ekzema, Psoriasis, Gatal-gatal, Kurap, Panau, Kayap, Ruam susu (bayi), Ruam panas, Kudis, Kudis buta, Cacar air , Jerawat, luka dan lain-lain masalah kulit…

DARI TANAH KITA DIJADIKAN DAN DARI TANAH JUGA SEGALA PENAWAR TERCIPTA

Dari Aisyah r.a.d, Berkata: “Sesungguhnya Nabi saw berkata/berjampi bagi penyakit; Bismillah, Ini tanah bumi kami, dengan campuran air liur di kalangan kami, disembuhkan orang yang sakit di kalangan kami, dengan izin Tuhan kami.” (Sohih Bukhari: Kitab Attib; Bil:5745)

Jadi, adakah kita masih tidak yakin bahawa Nabi S.A.W. juga mengaplikasikannya untuk kesihatan kulit dan penyakit kulit?


Ini fakta yang menyokong ijtihad dalam kitab Tib Nabawi(Perubatan Rasulullah SAW) karangan Ibnu Qayim:

Dalam Sahih bukhari, Muslim diriwayatkan bahawa Aisyah ra berkata,”Jika seseorg mengadu mengenai kudis (penyakit kulit) atau luka, Rasulullah saw meletakkan jejarinya sambil membaca: maksudnya:”Bisimillah,tanah bumi kami dengan campuran air liur di kalangan kami,disembuhkan orang sakit di kalangan kami dengan izin Tuhan kami.” Kata Ibn Qayyim:”

Ia telah diproses dengan menggunaka Air Tapisan yang bersih tanpa klorin


Manusia diciptakan dari Nabi Allah Adam a.s. dan Adam pula dijadikan oleh Allah s.w.t dari tanah, Maka sebaik-baik penawar untuk segala jenis penyakit kulit juga Insya Allah daripada tanah.

Sebaiknya kita perlu gunakan air zam-zam atau air mineral yang ditapis bersih.

Allah s.w.t telah berfirman dalam Surah Shad: 71-74

“Ingatlah ketika Tuhanmu berfiman kepada malaikat: “Sesungguhnya Aku akan menciptakan manusia dari tanah. Maka apabila telah Ku sempurnakan kejadiannya dan Ku tiupkan roh(ciptaan) Ku: Hendaklah kamu bersyukur dengan bersujud kepadanya. Lalu seluruh malaikat bersujud, kecuali Iblis. Dia menyombongkan diri dan dia termasuk orang-orang yang kafir

Alhamdulillah cara menyembuhkan penyakit Psoriasis dengan lebih cepat dan selamat, Tidak lain dan tidak bukan hanyalah dengan mengikut apa saja cara Sunnah Rasulullah SAW ajarkan, Iaitu Dengan mengamalkan perubatan tradisional dengan menggunakan tanah dan air.

Tersangat banyak kelebihan menggunakan penawar ini kerana mampu meyembuhkan segala jenis penyakit kulit.
Kanak-kanak ini pernah mengalami ekzema yang teruk sehingga merebak ke pergelangan tangan. Alhamdulillah dengan izin Allah adik ini sembuh sepenuhnya.

Khasiat utama tanah liat koalin bermutu tinggi ini adalah;

  • Ia mengandungi mineral semulajadi yang bertindak menyerap segala kotoran dan toksik yang terdapat pada kulit.
  • Cepat meresap dalam kulit. Kulit terasa sejuk dan lembut .
  • Bebas Paraben dan juga bahan-bahan kimia berbahaya.

100% semulajadi serta sunnah nabi S.A.W. Ini kerana ia salah satu cara Nabi SAW mengubati penyakit kulit seperti yang terdapat di dalam Hadith Sohih di atas yang membuktikan Nabi S.A.W. menggunakan tanah liat mengubati penyakit kulit dan lain-lain penyakit.

Sementara stok masih ada, cubalah sekarang. boleh Hubungi Haji Din 017 915 9737 atau Puan Laila 012 288 7468 & Puan Siti 013 328 8205 Penghantaran seluruh Malaysia. Hanya RM38 sahaja untuk sebekas. Wallahuaklam…

Atau boleh dapatkan Tanah Liat ini di kawasan berdekatan dengan anda:

Shah Alam : 0 12 932 6011 ( Pn. Yatie ) @ Puan Mardiah 019 489 0302

Lembah Klang : 012 288 7468 (En. Shahrul )

Petaling Jaya :  017 588 3119 (En. Hasifi)

Bangi : +6018 229 6441 ( Ustaz Adi )

Bangi / Kajang : 010 341 3514 ( En. Usop)

Kuala Lumpur : 017 374 5050 (Puan Fidah)

Kelantan:  017 915 9737 (Haji Din)

Seremban : +6019 648 6189 ( En. Amirul )

Perak : 019 577 3924 (En. Shahrul Baha)

Melaka : +6013 467 5740 ( Pn. Huda )

Johor Bahru : +6012 929 7268 ( Pn. Wahida )

Pulau Pinang : +6011 3271 7413 ( En. Heri )

Kedah : +60 19 493 8787⁠ (En. Zainol)

Sarawak : 016 447 7321 (Pn. Khalida)
















Siapa Kata Parut Bersalin Caeser Tak Boleh Hilang

Assalamualaikum w.b.t. & Salam sejahtera buat ibu-ibu di luar sana.

Pertama sekali saya ingin kongsikan satu pengalaman menarik buat ibu-ibu yang pernah bersalin secara pembedahan caesarean seperti saya. Bersalin secara caesar ini adalah bukan sesuatu yang mudah.

Pembedahan caesarean ini melibatkan pembedahan besar pada bahagian perut dan pelvis kita. Kadang-kala, pembedahan caesarean diperlukan untuk menyelamatkan nyawa si ibu atau bayi.

Hakikatnya inilah pengorbanan seorang ibu kepada anaknya. Mempertaruhkan nyawanya hanya untuk kehidupan si manja. Ibu meletakkan nyawanya dihujung rambut, bertarung maut demi kelahiran anaknya.

Bahkan, untaian doanya tidak pernah terputus untuk seorang anak sejak dalam kandungan lagi. Mereka selalu berharap dan memohon kepada Allah s.w.t. agar anaknya menjadi anak-anak yang soleh dan solehah.

Kasih sayang yang Allah s.w.t pinjamkan ke dalam hati seorang ibu, kasih sayang yang hebat, dari Yang Maha Pengasih lagi Penyayang.

Tingginya darjat seorang ibu sehinggakan Rasulullah ﷺ perintahkan memuliakan ibu sebanyak tiga kali, kemudian bapa, menunjukkan betapa penting dan beratnya penekanan Rasulullah ﷺ  agar anak-anak memulia dan melayan ibu sebaik-baiknya.

Justeru Rasulullah ﷺ meletakkan kedudukan ibu itu selepas keutamaan solat, dan di atas dari jihad. Alhamdulillah dan tahniah kepada ibu-ibu yang sabar dan redha dengan rahmat Allah swt.

Kembali kepada cerita pengalaman saya bersalin secara pembedahan caesarean ini. Selepas berpantang saya mengurut dengan Mak Bidan di selatan tanah air. Sedangkan ketika itu saya berpantang di bandar & rumah mertua di pantai timur.

Walaupun rumah saya agak jauh dengan Mak Bidan, Tapi ibu saya cadangkan saya mengurut dengan Mak Bidan ini, kerana pengalamannya lebih 20 tahun. Lagipula rumah Mak Bidan ini dekat dengan rumah ayah saya.


Alhamdulillah setelah Mak Bidan melihat dan memegang perut saya. Dengan selamba dia tegur parut caesarean besar dan hitam. Kenapa tak jumpa makcik dari awal. Kalau tak parut macam ini tak nampak seteruk macam ini.

Ketika ini saya hanya blurr dan senyum saja, sambil bertanyakan soalan kepada makcik.

Saya; Ada ke ubat untuk hilangkan parut ni makcik?

Makcik; Ada nak, serbuk kunyit ubat yang telah dicampurkan dengan akar-akar herba tradisional, makcik dah banyak mengurut orang yang bersalin secara belah perut macam ni. Tiap kali makcik pergi mengurut, makcik akan bagi pada meraka supaya tampal-tampal di tempat luka parut ini setiap hari di waktu malam dan pagi. Alhamdulillah memang tak nampak kesan parut pembedahan teruk macam gini.

Saya; Saya takut nak sapu apa-apa ubat makcik, Sebab doktor pesan memang tak bagi letak apa-apa ubat di tempat luka pembedahan ni. Kecuali ubat-ubat luka yang sudah disediakan hospital. Masih belum terlambat ke makcik saya nak hilangkan parut bedah ni?

Makcik; Nak cubalah dulu macam mana, sebab sebaiknya selepas operate 5,6 hari tu dah kena letak serbuk ni. Tapi adik ni dah lama sangat. Sebab menantu makcik pun makcik bagi dia pakai serbuk ni. Alhamdulillah memang tak nampak kesan parut, Sebab dia mula dari awal. Nampak putih saja, tak nampak hitam dan tebal macam ni. 
Contoh carian gambar daripada google.
Dipendekkan cerita makcik ini terus menunjukan kesan pembedahan di lehernya, kesan daripada operate ketumbuhan Tiroid.

Makcik; Tengok leher makcik ni nak, tak nampak pun kesan parut pembedahan kan? 

Saya; Masya Allah memang tak ada kesan parut lah di leher makcik, masih belum terlambat ke saya nak pakai serbuk (seakan-akan serbuk powder) ni makcik? 

Makcik; Nak cubalah dulu, sebab sejak akhir-akhir ni ramai sangat yang bersalin secara belah perut macam ni. Dah banyak juga ibu-ibu yang makcik bagi serbuk ni pada mereka. Alhamdulillah memang tak nampak kesan parut pembedahan.

Dengan excited saya tanya makcik ni, dekat mana nak dapat serbuk ni makcik? Jawabnya serbuk powder ini ada jual di kedai sifulan  bla..bla..bla!

Justeru saya terus ambil botol serbuk powder di tangan makcik ini dan baca details di label-nya. Alhamdulillah memang selamat dipakai dan sudah mempunyai NOT daripada Kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).

Selesai mengurut, saya dan suami bergegas ke kedai tersebut untuk mendapatkan serbuk powder ini. Dan kami drive pula menuju  ke kilang memproses serbuk ini dan meminta izin untuk beli kuantiti yang banyak dan beri pada sahabat-sahabat yang menjalani bersalin secara caesar seperti saya.

Herba Serbuk Powder Mak Bidan Berikan Kepada Saya

Mengikut nasihat makcik, cara menggunakan serbuk powder ini hendaklah dicampurkan dengan air gamat asli. Cuci kesan luka atau kawasan luka pembedahan itu dengan air gamat (bukan minyak gamat yer, jangan tersilap).

Kemudian tampal di bahagian sekitar tempat pembedahan itu setiap hari, buat seperti memakai bedak sejuk. Insya Allah dengan izin Allah yang Maha penyanyang kesan oeprate itu akan kelihatan seakan-akan kulit yang normal, malah kelihatan cantik dan tiada penampakkan kesan parut selepas pembedahan.

Serbuk Powder ini juga mampu merawat luka-luka baru lain seperti terkena benda-benda tajam atau luka pembedahan yang lain. Jika berminat untuk dapatkan serbuk powder ini boleh Whatsapp saya Pn. Aisyah : 013 987 1616,  Pn. Norain 017 972 1750 atau Puan Mardiah 019 489 0302.

Atau boleh dapatkan Serbuk Caeser ini di kawasan berdekatan dengan anda:

Kuala Lumpur: 017 374 5050 (Puan Fidah)

Pasir Gudang, Johor: 012 929 7268 (Puan Wahida)

Kajang / Bangi : 013 644 1337 (Puan Dila)

Seremban : 019 648 6189 (En. Amirul)

Klang: 012 288 7468 (Puan Laila)

Hulu Langat: 013 328 8205 (Puan Siti)

Semoga bermanfaat dan dirahmati oleh Allah s.w.t.

Wassalamualaikum wa rahmatullahi wa barakatuhu….

P/S; Coretan ini adalah berdasarkan pengalaman sebenar daripada seorang ibu dan juga Mak Bidan. Jika ianya hanya cerita direka-reka maka saya dan Mak Bidan ini pasti menjadi persoalan utama yang akan dipertanggungjawabkan oleh ALLAH SWT di hari kiamat kelak.